top of page
  • Black LinkedIn Icon
  • Pinterest

BRAND DESIGN

Alive and kicking

Dienst of product: check! Naam: check! Prijs: check! Strategie: check! Je bent helemaal klaar voor (her)lancering. Maar hoe breng je dat nu het beste in beeld? Laat me voor één keer antwoorden met een cliché: blijf altijd jezelf. Je ontwerpen moeten uitstralen waarvoor je staat. En dát je er staat. Stevig op je benen en vol zelfvertrouwen. Klaar voor de toekomst. Precies dát toekomstbeeld gaan we visueel vertalen.

"Your brand is what other people say about you when you're not in the room"

 

Look and (let) feel!

Brand design draait om persoonlijkheid en herkenbaarheid. De emotionele band tussen jou en je klanten. Door je waarden visueel te vertalen – bijvoorbeeld met een krachtig bedrijfslogo – geven we je merk een identiteit. En maken we het sterker. Maar corporate identity is meer dan een logo. Het gaat om grafische stijlelementen, kleuren, typografie en fotografie. Het hele plaatje moet kloppen en bij je doelgroep het juiste gevoel opwekken.

  • 1. HALLO!
    Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
  • 2. LET'S MEET UP!
    Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
  • 3. PLAN C
    De verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
  • 4. EN...ACTIE!
    In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
  • 5.GEWOON (LATEN) DOEN
    Tot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
  • 6. EVALUATIE
    Alles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).

PRIJS

1150 euro, exclusief btw.  
Wil je de nieuwe huisstijl doortrekken op andere communicatiedragers? Geen probleem! Ik ontwerp brochures, flyers, briefpapier … op aanvraag. Check hier mijn tarieven voor vormgeving.

 

DOES YOUR BRAND STRATEGY KICKS OPEN DOORS?

Maak snel een afspraak en we ontwikkelen jouw unieke huisstijl.

AFGELOPEN PROJECTEN

Business-Card-Mockup-vol-32.png

Europe Asia Interlink

branding

Paper-Coffee-Bag-Mockup_godshot.jpg

The God Shot

branding

Free Branding Logo Mockup kriscendo_elem

Branding - logo ontwerp

33-craft-beer-mockup.jpg

Brrrijs'ke

Branding

Logo Gif-ANIMATION.gif

Opale Studio

Branding - logo ontwerp

Banner_facbook2.jpg

logo ontwerp 

Canvas-Tote-Bag-MockUp.png

Ijs & Zo

branding

Business Card Mockup 01 (Free Version).png

branding

business-cards.jpg

eigen branding

Post-Instagram_Livia_IG3.png

rebranding

  • 1. HALLO!
    Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
  • 2. LET'S MEET UP!
    Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
  • 3. PLAN C
    De verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
  • 4. EN...ACTIE!
    In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
  • 5.GEWOON (LATEN) DOEN
    Tot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
  • 6. EVALUATIE
    Alles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).

Ingrid Nenzcl
communicatiemanager Unizo Limburg

Sprongetjes van geluk: die maak ik vaak dankzij Sarah. Ikzelf leg de lat altijd hoog, en Sarah slaagt erin om die lat op haar beurt nog eens extra hoog te leggen. En hoewel ik al jaren regelmatig met haar samenwerk, blijft ze me telkens weer verrassen. Verwacht je bij Sarah aan originele, ambitieuze ideeën. Ontwerpen die een stilistisch feest zijn. Projecten die je zoveel positieve energie geven. Ja, Sarah maakt met alles wat ze doet de wereld mooier. Laat die vreugdesprongen maar komen!

bottom of page