BRAND DESIGN
Alive and kicking
Dienst of product: check! Naam: check! Prijs: check! Strategie: check! Je bent helemaal klaar voor (her)lancering. Maar hoe breng je dat nu het beste in beeld? Laat me voor één keer antwoorden met een cliché: blijf altijd jezelf. Je ontwerpen moeten uitstralen waarvoor je staat. En dát je er staat. Stevig op je benen en vol zelfvertrouwen. Klaar voor de toekomst. Precies dát toekomstbeeld gaan we visueel vertalen.
"Your brand is what other people say about you when you're not in the room"
Look and (let) feel!
Brand design draait om persoonlijkheid en herkenbaarheid. De emotionele band tussen jou en je klanten. Door je waarden visueel te vertalen – bijvoorbeeld met een krachtig bedrijfslogo – geven we je merk een identiteit. En maken we het sterker. Maar corporate identity is meer dan een logo. Het gaat om grafische stijlelementen, kleuren, typografie en fotografie. Het hele plaatje moet kloppen en bij je doelgroep het juiste gevoel opwekken.
-
1. HALLO!Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
-
2. LET'S MEET UP!Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
-
3. PLAN CDe verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
-
4. EN...ACTIE!In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
-
5.GEWOON (LATEN) DOENTot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
-
6. EVALUATIEAlles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).
PRIJS
1150 euro, exclusief btw.
Wil je de nieuwe huisstijl doortrekken op andere communicatiedragers? Geen probleem! Ik ontwerp brochures, flyers, briefpapier … op aanvraag. Check hier mijn tarieven voor vormgeving.
DOES YOUR BRAND STRATEGY KICKS OPEN DOORS?
Maak snel een afspraak en we ontwikkelen jouw unieke huisstijl.
AFGELOPEN PROJECTEN

Europe Asia Interlink
branding

The God Shot
branding

Brrrijs'ke
Branding

Opale Studio
Branding - logo ontwerp

Ijs & Zo
branding
-
1. HALLO!Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
-
2. LET'S MEET UP!Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
-
3. PLAN CDe verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
-
4. EN...ACTIE!In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
-
5.GEWOON (LATEN) DOENTot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
-
6. EVALUATIEAlles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).