GRAFISCH WERK
Kick off your shoes (and ideas)
Je beschikt over een eigen huisstijl, maar bent niet thuis in grafisch design. Of nét wel, maar je mist iemand die met je meedenkt en alles visualiseert. In beide gevallen zit je goed. This Way Up is een creatief grafisch bureau en design agency. Als visuele vertaler leid ik jouw huisstijl als een rood gedesignde draad door al jouw communicatie. Ik sta mee in je schoenen. Sterker: ik nestel me in jouw hoofd en haal de ideeën eruit. Om ze dan tot leven te wekken. Subtiel maar krachtig. Op papier en online. Van flyer of bedrijfsfolder tot volledig magazine.
"Design is thinking made visual"
I'm on your mission
Elk project is anders. Of het nu gaat om het ontwerpen van een flyer, bedrijfsfolder of website: ik snuffel naar de juiste sfeer en baken mijn creatief terrein af binnen de grenzen van jouw huisstijl. Al houd ik het graag sober. Genoeg witruimte om rust te creëren. Maar ook plaats voor creativiteit en speelse elementen. Eenvoud siert nog meer in perfecte balans. Alles draait om de positieve verandering die jouw organisatie teweegbrengt. Voor de klant en de wereld rondom. Pas als ik 100 % achter jouw verhaal en missie sta, gaan we van start. Samen.
-
1. HALLO!Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
-
2. LET'S MEET UP!Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
-
3. PLAN CDe verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
-
4. EN...ACTIE!In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
-
5.GEWOON (LATEN) DOENTot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
-
6. EVALUATIEAlles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).
PRIJS
Voor grafisch design geldt een uurtarief van 75 euro, exclusief btw. Elk ontwerp is maatwerk en de totaalprijs hangt af van het soort opdracht, de duur van de samenwerking en het volume. Hieronder zie je een lijst met richtprijzen voor standaardontwerpen. Uiteraard bezorg ik je een pasklare offerte bij aanvang van onze samenwerking.
Laten we snel kennismaken en kennis delen.
BROCHURE
vormgeving / 8 pagina's / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / advies drukwerk/ drukklaar bestand
580 EUR EXCL. BTW
FLYER
vormgeving / 1 pag recto verso / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / advies drukwerk/ drukklaar bestand
350 EUR EXCL. BTW
MAGAZINE
vormgeving / 20 pagina's / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / advies drukwerk/ drukklaar bestand
1.450 EUR EXCL. BTW
NAAMKAARTJE
vormgeving / 1 pag recto verso / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / advies drukwerk/ drukklaar bestand
225 EUR EXCL. BTW
ADVERTENTIE PRINT
vormgeving 1 versie / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / drukklaar bestand volgens specificaties medium
280 EUR EXCL. BTW
SOCIAL MEDIA VISUAL
vormgeving 1 beeld (banner of post) / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / jpeg voor web
150 EUR EXCL. BTW
ADVERTENTIE ONLINE
vormgeving 1 beeld / o.b.v. aangeleverd tekst-en beeldmateriaal / 2 correctierondes / jpeg volgens specificaties medium
225 EUR EXCL. BTW
WORK THAT MATTERS
-
1. HALLO!Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
-
2. LET'S MEET UP!Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
-
3. PLAN CDe verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
-
4. EN...ACTIE!In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
-
5.GEWOON (LATEN) DOENTot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
-
6. EVALUATIEAlles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).