top of page

COMMUNICATIE

Keep calm and kick back!

Rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan. Communicatie voelt soms als één lange achtervolging. Met struikelpartijen en hindernissen. Nood aan ondersteuning? Ik denk graag met je mee. Strategisch, creatief en vooruitziend. En altijd vanuit je eigen doelstellingen en identiteit. Ik reik je tools, workflows en systemen aan. Met productiviteit, automatisering en efficiëntie als uitgangspunten.

"Either you run the day or the day runs you"

 

Build your bible 

Succes start met het opstellen van een doordacht communicatieplan. Kraakhelder en afgebakend in tijd. Voor lange termijn of gekoppeld aan een project of event. Samen bepalen we je concrete ambities, doelgroepen, acties en communicatiekanalen. De hamvraag luidt: ‘Wie wil je wanneer en hoe bereiken?’ Die puzzel leggen we samen. Het resultaat is een gestructureerd en praktisch werkinstrument: de bijbel voor je volledige communicatiestrategie. 

  • 1. HALLO!
    Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
  • 2. LET'S MEET UP!
    Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
  • 3. PLAN C
    De verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
  • 4. EN...ACTIE!
    In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
  • 5.GEWOON (LATEN) DOEN
    Tot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
  • 6. EVALUATIE
    Alles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).

PRIJS

3.210 euro, exclusief btw en uitvoering (die je dus ook zelf kan doen). 

 

TAKE A FREE KICK!

Vraag nu een vrijblijvend kennismakingsgesprek

 

Een voorbeeld van zo’n communicatieplan?

Mail me! Ik stuur je met plezier een voorbeeld inclusief communicatiedoelstellingen!

AFGELOPEN PROJECTEN

EUROPEES_Summit - Websitebanner-lijn-1.jpg

Stad Genk

communicatieplanning + eventmanagement + grafische vormgeving

FAQ Communicatietraject
Creosum_IG.png

CREOSUM

Communicatieplan + strategie

bibliotheek-de-kimpel-bilzen-3-1.jpg

CC de Kimpel

communicatiedoorlichting + communicatieplan

OO2903 Visiebeeld © 1010 architecture ur

Stad Genk, Stiemervallei

Communicatieplan Stiemerdeals

limtec-7201-0317.jpg

Mtech+ Limburg

communicatieondersteuning social media 

FRAGMENTS_-Z33-5665.png

Z33

communicatieondersteuning expo's, Kunst in de open ruimte

instagram12_edited.jpg

Film Food festival Zebracinema

communicatieplanning en opvolging event Film Food Festival C-mine Genk+ Begijnhof Diest

  • 1. HALLO!
    Tijdens een kennismakingsgesprek (30 min.) zoeken we de match tussen jouw verwachtingen en mijn aanpak. Omdat voorbereiding het halve werk is, stuur ik je vooraf een vragenlijst.
  • 2. LET'S MEET UP!
    Na een meeting met alle betrokkenen (max. 2 uur) maak ik een blauwdruk van de organisatie: structuur, visie, missie, actuele communicatiemiddelen, huidige en beoogde doelgroepen, beschikbare tijd, enz.
  • 3. PLAN C
    De verzamelde input leidt tot een visueel communicatieplan, voortaan de rode draad doorheen je marketing- en communicatiestrategie. Tijdens een onlinegesprek (ca. 30 min.) sturen we bij waar nodig.
  • 4. EN...ACTIE!
    In een actieplan koppelen we alle communicatiedoelstellingen, doelgroepen en kanalen aan concrete acties. Telkens bepalen we de timing, het budget en de interne verantwoordelijke. Overzichtelijk en realistisch. Ook nu voorzien we een korte onlinebespreking (ca. 30 min).
  • 5.GEWOON (LATEN) DOEN
    Tot slot de uitvoering. Door jezelf of (deels) met mij erbij. Dan gaat het o.a. over vormgeving voor print en online, de coördinatie van videoproducties, eventueel schrijfwerk en het beheer van de planning. Maak hier alvast een kostenraming.
  • 6. EVALUATIE
    Alles op schema? Kent iedereen de opdracht nog? Moeten we het communicatieplan of de uitvoering ergens bijsturen? Het zijn dé voornaamste vragen bij de tussentijdse online evaluatie (ca. 30 min).

Mien Quartier
projectleider sociale innovatie, stad Genk

Voor de lancering van ons concept Stiemerdeals waren we op zoek naar kennis en ervaring om een communicatiestrategie te ontwikkelen en een lanceerevent communicatief voor te bereiden.

We hebben zoveel in de plaats gekregen! Goed en mooi uitgewerkt communicatiemateriaal; een duidelijke en kant-en-klare communicatieplanning; nieuwe ideeën ...

 

Het contact was heel erg aangenaam. Sarah is stipt, flexibel, begripvol ... We gebruiken het werken met haar vaak als voorbeeld in gesprekken met partners. Sarah gaat 'the extra mile'. En dat is heel fijn. Sarah denkt mee en is proactief. Ze wacht niet op ‘instructies’ maar gaat onmiddelijk aan de slag. Vanuit haar ervaring, kennis en creativiteit brengt ze vernieuwende ideeën aan. Ze is ook heel 'hands-on'; wat ons vaak veel tijd vraagt regelt zij in een wip en een gauw.

 

Sarah is iemand die mooi en goed werk aflevert en met je meedenkt zodat je achteraf meteen met het materiaal aan de slag kan.

bottom of page